החרדית שפספסה את אוטובוס הדמים: "הנהג סימן לי לכי מפה"

    האוטובוס שהגיע לאחר מכן היה די מלא", מספרת התלמידה ל'קול חי', "התמקמתי בירכתי האוטובוס ונמנמתי בפקק ארוך שהשתרך במורדות הכביש בואכה שער הגיא, ואז בהמשך הדרך, החלו צעקות אצלנו באוטובוס: "יש כאן אנשי הצלה?", "עזרה ראשונה", "הצילו", ממש בהלה ופאניקה"
    דוד לזר 7 Comment on החרדית שפספסה את אוטובוס הדמים: "הנהג סימן לי לכי מפה"

    בימים האחרונים נשמעו לא מעט סיפורי ניסים מאנשים שנסעו באוטובוס המוות וניצלו, או מקרים של אחרים שהיו אמורים לעלות על האוטובוס ובאופן פלאי הפסידו אותו • הנה סיפור נוסף של תלמידה חרדית שרק פספסה במספר שניות..

    האוטובוס שהגיע לאחר מכן היה די מלא", מספרת התלמידה ל'קול חי', "התמקמתי בירכתי האוטובוס ונמנמתי בפקק ארוך שהשתרך במורדות הכביש בואכה שער הגיא, ואז בהמשך הדרך, החלו צעקות אצלנו באוטובוס: "יש כאן אנשי הצלה?", "עזרה ראשונה", "הצילו", ממש בהלה ופאניקה"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונת הדרכים הקטלנית שאירעה לפני כשבוע וחצי כמעט ונשכחה מעיני הציבור הרחב, הסערה סביב מודעת הניחומים של אגד שכחה, וסיפורי הנפטרים הצדיקים נעלמו מראשי הכותרות, אולם מי שממשיך להתמודד עם הצער והשכול הן אותן משפחות שאיבדו את יקיריהם האהובים, ואותן משפחות שלא עוזבות לרגע את בית החולים ואת מיטת יקירם שנפצע בתאונה האיומה.

    בנוסף, בימים האחרונים נשמעו לא מעט סיפורי ניסים מאנשים שנסעו באוטובוס המוות וניצלו, או מקרים של אחרים שהיו אמורים לעלות על האוטובוס ובאופן פלאי הפסידו אותו ובכך חייהם ניצלו.

    אחד מהסיפורים האנושיים שהגיעו לידי אתר 'קול חי' הוא סיפורה של אשה חרדית המתגוררת בבני ברק, שאת הדרך לירושלים היא עושה מידי יום בקו 402.

    "באותו יום יצאתי מעבודתי מוקדם, בגלל שלא חשתי כל כך טוב, גם היה לי דחוף להגיע בהקדם לבני ברק בכדי להספיק כמה סידורים דחופים", היא מספרת לאתר 'קול חי'.

    "כשפסעתי בשביל המחבר בין התחנה המרכזית בירושלים לבניני האומה, ראיתי את האוטובוס, היה זה קו 402 מהסוג החדש, זה עם הגלגלים הצהובים, הוא כבר הספיק להיכנס לתחנה".

    "רצתי לכיוונו, אך פספסתי אותו ממש במספר שניות, הוא לא הבחין בי בתחילה וסגר את הדלתות", מספרת האשה, "נפנפתי לעברו, וסימנתי לו שיפתח לי בבקשה, אבל הוא סימן לי בתנועה כעוסה של 'לכי מפה, אני לא מתכוון לפתוח לך את הדלת".

    "האוטובוס חלף על פני, הוא היה כמעט ריק, ובתוך תוכי ממש לא הבנתי את התנהגותו של הנהג, וכי מדוע הוא לא היה יכול להתחשב בי לחמול עלי ולפתוח לי את הדלת. וכך המשכתי להמתין בתחנה כ12 דקות, שבהן הייתי מאוכזבת מאוד מבריחתו של הנהג".

    "האוטובוס שהגיע לאחר מכן היה די מלא", מספרת ל'קול חי', "התמקמתי בירכתי האוטובוס ונמנמתי בפקק ארוך שהשתרך במורדות הכביש בואכה שער הגיא, ואז בהמשך הדרך, החלו צעקות אצלנו באוטובוס: "יש כאן אנשי הצלה?", "עזרה ראשונה", "הצילו", ממש בהלה ופאניקה".

    "בתחילה לא הבנתי מה קורה, אבל אז ראיתי בצד הכביש את התאונה המחרידה, בתחילה לא הבנתי את גודל האסון, כי ראיתי מהחלון רק את הצד הלא פגוע של האוטובוס שהיה במרחק רב מהמשאית, אבל דבר ראשון זיהיתי שמדובר באותו אוטובוס שלא עצר לי בתחנה בירושלים".

    "בהמשך הדרך לבני ברק, התחברו לי לאט לאט חלקי התמונות שראיתי עם דיווחי הזוועה שהחלו לזרום לתקשורת ואז נפל לי האסימון שהקדוש ברוך הוא שמר עלי ומנע ממני לעלות לאוטובוס הדמים שהיה ביני לבינו רק כמה שניות בודדות", סיפרה האשה לאתר 'קול חי'.

    במוצאי השבת שעברה, התאספו בני משפחתה וילדיה של האשה ל'סעודת הודיה' מרגשת, שם היא סיפרה את סיפורה המרגש והודתה לה' יתברך על נס ההצלה האישי שלה.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      דיי זה כבר מעצבן ואירוני כל כך שכל יום 80 איש פיספסו את האוטובוס או היו אמורים לעלות עליו ו50 אנשי הצלה היו לבד חצי שעה באירוע ולבד ובגבורה עילאית השתלטו על האירוע די חפרתם מה הקטע?

    2. 5

      אתה מגיב אחד עם העצבים
      אחרי כזו תאונה לא הייתי עולה על אוטובוס אם אתה היית הנהג עם כאלו עצבים!
      עצבים על מה? כל השאר כבר מסודר? כן, יש על כל מקרה כזה יותר מ-50 נסים זו האמת!

    3. 4

      התאונה ממש לא נשכחה!
      היא עדיין בזיכרון של כולנו,
      ויש פצועים בבתי החולים, והכלה שעדיין צריכה הרבה רחמי שמים..!!!

    4. 3

      וגם יש מאות אנשי הצלה שברוב 'ענונותם' טיפלו לבד באירוע ובסוף התברר שהם לא היו בארץ וסתם המציאו זה תופעה שצריך למגר ואגב אני לא נהג אוטובוס ולא יהיה נהג אוטובוס תהיה רגוע [לא משעמם לי בחיים]

    5. 2

      השם מכוון הכל מלמעלה…..ובטח שיש תמיד ניסים פלאים

    6. 1

      וואו מחזק מאד!!!
      פשוט לראות איך אלוקים מכוון הכל ושלכל כדור יש כתובת…
      תודה